REDANG ISLAND VACATION - BABAK 2

OK. sambungan dari babak 1...
ok babak satu ayat cam skema kan..sebab konon cam prolog la..mcm bicara dari ati..kuikui..

setelah kami bersetuju nak ke pulau redang, maka bermulalah aktiviti aku search resort-resort kat redang yg paling murah..heheh..save bajet..destinasi bajet ni..tgk punya tgk aku pun jumpa la mutiara beach resort ni. lupa lak nak bagitau, aku ni ketua rombongan sbb tu aku kena search..kahkah..rombongan mak jemah ke pulau redang bukan rombongan cik kiah ke sukan komanwel yerr...ok, harga untuk pakej 4 orang adalah sebanyak RM270 tapi sebab kami pergi hari minggu maka tambah lg rm40 so total up rm310..ape yang ada dalam pakej tu? mesti korang nak tau kan..hohoho..ok, dalam pakej tu termasuk la pengangkutan bot pergi dan balik, snorkelling 3 kali trip, makan sarapan,tghari,petang,malam last day ada bbq.o, tp boleh je nak mkn selalu coz roti n air sentiasa ada 24 jam.

aku pun terus la book resort tu bermula dari 13 hingga 15 julai..tugas beli tiket bas aku bg pd spupu aku xu n iza untuk cari.sebab kami naik dari shah alam. dan mereka duduk kat shah alam. mereka puna beli la tiket bas company "SH..". aku xnak sebut nama company tu sebab ade citer hotttt dgn bas. so, setelah semua selesai ditempah kami hanya menunggu hari untuk pergi..excited tapi macam cool je lg sebab macam ye tak ya je kan..tak apa..kami teruskan tugas masing-masing di ofis atau dimana-mana sambil menghitung hari. 12 julai kami naik bas malam di shah alam..so tunggu la sampai 12hb dgn penuh kesabaran....



ni BUKAN STESEN BAS SHAH ALAM..aku amik gambar dr blog org lain juz nak menggambarkan aku naik bas..hhehhehe..


babak 3 akan disambung seterusnya...sbb sebenarnya tgh tunggu kezen aku upload gambo... so tunggu....

Comments

  1. Babak ke3 please.. bisul bntt aku tggu atas kerusi ni..

    ReplyDelete
  2. sape soh ko komen2 ni..hahaha..ok2 aku smbung la ni...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts