holaaaa..



INILAH BLOG LAMA AKU.. masa tu fefeeling underground, dark2 youth.. hahah

ehem2x, wowwii blog baru nampak..hehehe.. keterujaan tahap maksima ni.. hhohohooh..sebenarnya sebelum ni aku ada je blog tapi kat wordpress..tp dah bersawang2.. pastu pkai wordpress tak leh nak wat comey mcm kat blogspot ni.. aku ni yang macam duduk era baby boomers mmg buta it skit la. so i think blogspot ni macam frenly users.senang nak edit senang nak guna senang nak faham bagi aku yg memang sedikit buta it ni..hahaha.. ok memandangkan aku dah ade blog baru maka akan aku pindahkan segala stuff dalam blog lama ke dlm blog yg baru ni..ye la kan, tak kan habis madu sepah dibuang. ini bukan sepah raja lawak yer..hohoh. lagipun aku pun dah memulakan hidup baru, so everything new..hheheh.. so fren please welcome to my blogspot world..yeszaaaa..

Comments

Popular Posts