MALAS...

shuhhh..fuhhh...sambil meniup sawang-sawang ...
lama bebeno dah rasanya tak menulis..silap menaip..hahah..
bukannya apa kesibukan dan terlalu banyak perkara hendak difikir..
alasan...
ok2.. tak... sebenarnya rasa bersalah kalau aku rajin menaip dalam blog ni. tapi tesis tak siap-siap..aishh rasa berdosa pula...
sekali lagi... alasan...
alaaa, sebenarnya 'MIM' beso sangat.. ha??? MALAS...
ha, ni la kalau malas memang semua tak boleh cerita la kan.
"asz, pergi basuh baju" "malas". "asz, pergi kedai beli gula" " malas". "asz, baca buku" "malas". "asz, buat tesis" , "malas".. "asz solat" "malas..erkkk..takkk..ok2.rajin. nanti kena azab" ..hahaha.
dalam hidup ni kalau MALAS beso sgt (aku ni org muo, so semua benda best kalo blakang letak "o") memang masalah la.
bila aku cek balik alahaiii, banyak cerita aku tergantung ni..aishh.. ni lagi satu pe'el.. hangat-hangat taik ayam betol...kena cari inspirasi ni..
kalau ada idea utk ubah sikap-sikap aku ini boleh la share ye..insyaallah, aku cuba menambahkan kerajinan dan mengurangkan kemalasan utk mencoret dalam blog ni..

Comments

Popular Posts