lama kan..mmg lama pun..malas aku tahap maksima.. xnak bg alasan pasal tenet x best la, masa takde la, xde idea la watsoever.. sebenarnya kalau dah malas tak boleh buat apa.

aku dah dapat tempat kerja baru. dekat damansara uolss.. hahaha..
actually aku juz nak share.. dalam hidup aku, aku tak boleh cakap tak suka.. macam curse tau.. dulu aku ckp tak suka pasal pertanian.. nama pokok pun aku tak tau apa2x. sekali thesis master aku related to agriculture.. and damansara ni, lpas aku abis blajar degree dulu pernah gi interview dkat damansara. then aku doa supaya aku fail dalam interview..gila kan.. tapi sebab aku cakap aku tak suka hidup kat tengah2x bandar. see what happen to me.. sekali kena kerja juga dekat damansara.huwaa.. insyaallah adalah hikmahnya tu. so janganlah cakap tak suka.. nnt Allah bg gitu je..... argh stress cari rumah sewa tak jumpa lagi..penat woo kena berulanbg dr bangi ke damansara...choiii..jem.ok nak gi mkn tghari..bye...

Comments

Popular Posts