BERHENTI KERJA LAGI

yuhuuuu.. gile ahh.. lama tak aktif mengarang.. sekali menulis cerita pasal berhenti kerja lagi.hahaha.. mesti korg igt aku kaki cabut dari ofis..hahah.. tak lah.. ok, aku mmg betul2x bizi before this. sebelum berhenti ni, aku keje as pegawai khas dekat sebuah yayasan.. uishhh, aku mmg x bole keje2x kelas atasan ni..x jiwa.. ehhh, tp berhenti kali ni bukan sbb x jiwa, tp sebab my mom.. berkorban demi my mom.. ramadhan hari tu mak aku kena strok half body.. ape perasaan? nnt cerita lain kali.. ini kali just nak bersihkan sawang je. maklumlah setahun lebih dah kan x aktif.. ni dah byk masa ni bole la menyemak kat b log lepas ni. sekarang dah jadi gadis desa bunga terselit di telinga berkain batik..hohohooh..ok uols, nak sambung buat correction tesis.. ok, ni pn cerita nnt k... nak kena hantar tesis thos week

Comments

Popular Posts