lombok- bali trip 1st day

hewuuuu, nak stori skit .. masa 15 ogos 1985 ehhh 2015 (besday i ok), me n my beloved frens terbang ke lombok.. flite early in d morning dalam jam 6.50.. before subuh lagi kitog dah bertapak di lapangan terbang senai, jb.. ohoo dis time naik dr johor. konon nak adil.. coz ada dari joho n ada dr kl... trip kami dr jb ke lombok ke bali ke kl.. gituuu.. aku la paksa kawan2x aku soh celebrate besday aku kat obersee. sesampai kami di lombok dah ada pak mukhlis menunggu... ok yg best masa mula2x smpai ada papan nama tulis "PAK NURUL HUDA" kitorg pelik la nape pak? rupa2nya terjawab bile nak flite blk ke bali bila pak mukhlis kata nurul huda tu boleh jadi lelaki or pompuan in lombok. so dia igt nurul huda tu lelaki..hahaha kelakar la pak mukhlis ni.. tp dia baik..well, lombok have a magnificient view..intouch n virgin gitu.. smpai2x tu kitorg soh pak mukhlis bw tempat2x yg menarik.. 1st dia bw kitorg pergi kg tenun..mmg wanita disini diwajibkan menenun kalo nak kawin.. uishh aku kalo duk situ smpai ke mati la x kawin..hahaha..skang pn xkawin2x lg..hehehe..
 then gi kg sasak.. haa, kat sini yg menariknya rumah dorg dibuat dr taik lembu..huyooo... n kebiasaannya org sasak kawin sedara mara dorg je.sgt jarng kawin org luar. after dat kitorg ke pantai kuta sambil lunch di situ.. subhanallah cantik gile view dia..air dia superbbbbbb.. aku tny pak mukhlis apa maknn sedap kat lombok ni, dia kata ayam taliwang..perghh mmg sedap.. tp yg len erkkk.. kwn2x aku order bnda len terus x makan..xkena tekak kot..heheh..

Comments

Popular Posts